osobní rozvoj

25.10.2015 00:00

Core:

 

Core (v překladu jádro) označuje svaly trupu v oblasti beder, pánve, břicha a kyčlí. Jinak je nazýván také jako LPHC komplex. Svaly středu těla se zapojují do každého pohybu, jsou zodpovědné za stabilizaci trupu při pohybu, udržují polohu a rovnováhu. V tzv. LPHC komplexu nalezneme 29 svalů.

https://www.youtube.com/watch?v=l_fy2s6VrRE&spfreload=1

www.aktin.cz/clanek/1075-core-trenink

Toto jsou pouze výběr z velkého množství videí a návodů, které si můžete najít. Nejdůležitější je pracovat poctivě, a pokud nebudete něco vědět, určitě se nebojte zeptat. Je lepší zeptat se, než cvičit něco špatně.

Základy posilování a strečink

 

Kompenzační cvičení – je takové cvičení, které je zaměřeno na harmonizaci pohybového systému ve smyslu: rovnoměrného rozvoje svalstva jednotlivých tělesných segmentů, přiměřeného protažení svalových skupin a jednotlivých svalů a rovnoměrné a přiměřené mobility jednotlivých kloubních spojení – ohebnosti.

Strečink – je důležitou součástí sportovního tréninku. Ať už jste profesionálové, nebo amatéři, protahování je nutným protipólem zatížení těla sportem, protože to, co se zatěžuje, to se také zkracuje

Záleží na Tobě kam se chceš dostat a co pro to obětuješ. Jen to, co uděláš ve svém volnu navíc Tě posune dál

posilovani_protahovani_080914

Posilování ze soustředění:

 

Sklapky: 10x 

Lopatky: 10x

Klik (spor): 25s

Záda: 10x

Kliky: 20x

Bok pravá/levá: 20s/20s každá strana

Klik výdrž: 20s

             Vždy udělat 2 série a protažení

 

—————

Zpět